Publicatii

În această secţiune puteţi afla în detaliu publicaţii legate “THE SQUARE”, şi descrieri de lucrări individuale.

» Du-te la pagina de publicatii detaliate (Faceţi clic aici)

il-poster-di-the-square Pubblicazioni
fotoquadrati Pubblicazioniposter-300x205 PubblicazioniISBN 978-88-9843-870-9

1) Soli 4 quadrati in forma scalare contengono, o vedere de ansamblu, toate conceptul de bază de gramatică engleză, astfel încât studentul poate monitoriza ori de câte ori simti nevoia. Scalarea permite modularitatea şi, prin urmare, aplicarea de matematica ’. Dacă sublinieri “unic ’” în domeniul său.
2) Nel primo quadrato sono presentate tutte le WH… cuvinte.
Culoarea subliniază fraze care caracterizează. Poate, cosi, devenit student acelaşi, un interpret calificaţi în construi.
3) În al doilea de patru pătrate este un lucru extraordinar. Culoarea devine numitorul comun al tuturor sintaxa Română. Auxiliare sunt grupate şi separate cu o logica matematică, în două colecţii şi, cu o limbă funcţională în tehnica şi tehnica B pot pune întrebări şi să ofere feedback pozitiv şi negativ, cu simplitate, în orice moment, cu ideea de a studia ’ joc.
4) Piaţa este un instrument de lucru pentru ’ profesor şi student de învăţare.
Nu este un substitut pentru nimic. Orice metoda integratoare sau carte de şcoală publică existente. Este inovatoare. ’ Utilizarea de culori pentru a evidenţia sintaxa implică cursantului aspectul vizual ’.

TS-Method Pubblicazioni
method-297x300 PubblicazioniISBN 978-88-9843-871-6

“THE SQUARE – metoda” oferă şi sugerează profesori un set de tehnici noi de expoziţie în formă de file; cu această setare, profesorii pot integra cu uşurinţă le cu propria metodologie bazate pe nevoile reale care au loc în contexte educaţionale predate de predare. Este sistemul pe care se bazează întreaga metodologie. Carduri de "The Square" sunt de fapt multe chalkboards mici cu argumente pentru a rămâne pe hârtie în acelaşi mod în care înseamnă profesorul. Acest lucru permite profesorului de a îmbunătăţi considerabil eficienţa în transferul de cunoştinţe (transferul) şi studentului de a:

  • Ponderea în totalul subiecte şi de a corecta:
  • în mod logic reordona magazinul"mnemonic" de informaţii
  • produce mai multe produse alimentare de gândire şi interacţiune cu profesorul
  • deveni mai conştienţi de potenţialul naturale.

Utilizarea inovatoare de forme şi culori pentru a evidenţia elemente gramaticale creează studentul o serie de "cârlige mentale" vizuale şi de mişcare, astfel minimizand explicaţii de profesor şi minimizarea eforturile de memorie şi învăţare timp la orice varsta: copii, băieţi, adulţii şi persoanele în vârstă. Contrastul între culori negru si rosu, absent în cărţi tipărite în alb-negru şi scris table cu tradiţionale de culoare albă chalks, Este deosebit de eficient pentru declanşarea mnemonic dispozitive şi student pentru a evidenţia aspectele care frecvent ameninţă procesul propriu de învăţare.
TOATE regulile GRAMATICALE sunt stabilite şi colectate în listele A şi B la reducerea DIFICULTĂŢILOR’ DE MODUL DE A PUNE ÎNTREBĂRI ŞI DĂ RĂSPUNSURI ÎN PERMANENŢĂ.
Conform ’ autor în acest concept este conţinută secretul fluiditatea “The Square”.

Obţine toate informaţii despre cum şi unde
acquistare l’offerta formativa di “The Square”
pe pagina de: Acquisti & Ordini.
fill-in-the-square Pubblicazioni
FILLITS Pubblicazionifill-in-the-square-253x300 PubblicazioniISBN 978-88-9843-863-1

Profesorul poate utiliza textele “Completaţi în pătrat” ca orientare şi trage la (ca în cazul în care au fost bine) toate elementele necesare pentru a transmite constructiv logica şi finaliza procesul de învăţare al elevilor. Ca integrativa de predare, Creatorul confirmă complet libertatea de a utiliza aceste materiale în legătură cu abilităţile lor şi cu alte materiale educaţionale considerate necesare pentru a îmbunătăţi instruirea de elev, În funcţie de aptitudini şi motivaţii lui. Completaţi în pătrat elaborarea curriculum-ului în treizeci de lecţii din lungimea medie de o ora si jumatate fiecare, considerat suficient pentru a dobândi studentul gramaticale elementele necesare pentru a începe procesul de creştere spre executarea iscusit de această a doua limbă. Lecţiile treizeci sunt împărţite în două secţiuni ale cartea intitulata cu două litere ale alfabetului A şi B. Teoria lui pierde un mare rol în "THE SQUARE" reflectă deplin voinţa Creatorului pentru a aloca verbe auxiliare ca protagonişti de gramatică engleză întreaga. (A) şi (B) având în vedere fiecare subsol are scopul precis indicând tehnica tratate cu subiect şi de a educa elevul să cred în aceşti termeni, oferind sugestii preliminare pentru a cere întrebări şi răspunsuri.

VOL.. 1

vol-1-213x300 PubblicazioniCoduri ISBN: 978-88-9843-864-8

Scopul "pătrat 1" – a sugerat pentru prima clasa elementare, este de a oferi Educatie unui copil 6 ani oferindu-i ideea de jucăuş rudimente de gramatică doar perceptibil, privire la modul de a pune întrebări şi să ofere răspunsuri, prezentat într-un meci de trei pătrate în rândul de forma scalară a stârni şi de a dezvolta în el bazele de procesele cognitive de încurajându-i să REPET, COLORAT ŞI COPIE.

  • REPETA: educa copilul la utilizarea corectă a lui corzile vocale. În acest scop, textul va fi îmbogăţit de un DVD care conţin joc "Juca pătrat" e la registrazione di canzoncine con relative favole.
  • DE COLORAT: dezvoltă sale percepţia vizuală, creativitatea lui şi lui fantezie.
  • COPIE: Acesta ii echilibreaza abilităţile sale cu motor fata. "The Square" conţinute în acesta este prezentat ca joc. Obiectivul este de a conferi rudimente de gramatica pe cum să formuleze primele întrebări şi de a oferi răspunsuri prima legate de subiectele acoperite. Instruirea de elev va putea conta pe familiare aproximativ o sută cincizeci de cuvinte despre culori, animale, Scoala de obiecte, părţi ale corpului uman şi nume de familie.
VOL.. 2
vol-2-213x300 PubblicazioniCoduri ISBN: 978-88-9843-865-5

Scopul a textului "pătrat 2″ este de a oferi studentului mijloacele, chiar şi tehnicieni, pe Cum de a pune întrebări şi dă Răspunsuri la toate orele cu utilizarea de pătrate în forma scalară. Argumentele prezentate sunt toate absolut adecvate a nivelurilor de creşterea lor intelectuale. Face studentului un interpret calificaţi în ’ folosirea verbului "a fi" este principalul obiectiv al textului, în plus se pune pentru a utiliza articole, adjectivele posesive şi demonstrativ, cu prepoziţii de loc. Acesta a fost în mod intenţionat evitate conjugare a verbului fie pentru că este o problemă pur Italian. Normele sunt prezentate sub forma de carti de joc. Italiană utilizate ca o garnitură în cele patru colţuri ale fiecare singură carte, oferă mai multe posibilităţi de sensuri. Caracterul de polip în calitate de profesor-ghid este protagonistul din poveste cu morala, la sfârşitul de text.

VOL.. 3

vol-3-211x300 PubblicazioniCoduri ISBN: 978-88-9843-866-2

Scopul a textului "piaţa 3″ este pentru a potoli curiozitatea elevilor prin consolidarea cunoştinţele lor lingvistice cu imersiune treptat într-o logică de informaţii, fără deteriorarea articulaţiilor. Studentul este suficient de matur pentru a fi informat, de asemenea, pe ’ folosind "este" şi "există", verbul "a avea" şi "putere", la dulce cu "prezent continuu". Urmaţi aceste reguli simple, Oricum, toate acelaşi comportament proces între întrebare şi răspuns cu privire la verbul pentru a fi. A ajuta elevul dobândi şi memorarea vocabular nou, Este important să. Subiectele acoperite sunt; calendarul, zilele săptămânii, luni, anotimpurile. Aplicarea teoriei grupurilor este important. Cu "The Square" este explicaţia de normele. "Vizualizarea" evită folosirea de cuvinte inutile. Animalele sunt personajele principale ale caracterele text. O fabulă bogat în moral se închide cartea. "Tonkyta" este profesor de limba engleză. Elevii lui un grup de animale care este din Africa pentru că Hyppo Yonito vrea să devină Tarzan. Tarzan della giungla ha bisogno delle liane per esercitarsi. La morale della favola ha a che fare con The prezumţia şi cu lipsa de o evaluare corectă a naturii sale.

VOL.. 4

vol-4-211x300 PubblicazioniCoduri ISBN: 978-88-9843-867-9

"Piaţa 4″ este materializarea visului de a răspândi cu uşurinţă şi ludic toate inferior liceu limba engleză în şcoala elementară, bazându-se pe cunoştinţele pe care câtul intelectuale ale tineretului nostru sunt mult mai mari decât în trecut. Conţinutul acestui text, pentru prima dată în domeniul de educaţie elementară, au un sens logic şi pot fi în cele din urmă stand dreapta în cazul în care el poate implant de noţiunile care va satisface în jos de gimnaziu, Oferind o secvenţă logică la formarea. Datorită acestei metodologii uimitor elevii din al patrulea an de şcoală primară în cele din urmă bucura cunoaşterea "va" de "A face" şi "nu" şi drive-le ca piese de o tablă de şah având în fun în a face întrebări şi oferă răspunsuri. Textul începe cu o revizuire a subiectele acoperite în trei volume anterioare şi este înfrumuseţat prin prezenţa de o poveste de dragoste serializate între doi iepurasi cu o morală care îmbunătăţeşte valoarea de prietenie. A sabot plin de jocuri, integrame si mai mult. Fiecare episod cu întrebările sale conexe, modelul simuleaza activităţile în sala de clasă de mijloc şcoală cu privire la "înţelegere". În cadrul textului, la sfârşitul fiecărei lecţii conţine un exerciţiu extrem de important "PLAY THE GAME"!"La stabilirea exactă în care este prezentat este conţinută secret de fluiditate în vorbind.

VOL.. 5

vol-5-211x300 PubblicazioniCoduri ISBN: 978-88-9843-868-6

Cu textul "piaţa 5″, terminaţi proiect ambiţios de răspândire a conţinutului, în prezent prezentate în gimnaziu, în timpul celor cinci ani de şcoală elementară, toate adaptate câtul intelectuale a tinerilor din această grupă de vârstă. Datorită puternic mijloc de patru patrate sub forma scalară a fost o idee pot dona lor gramaticale de conştientizare de afişare. În afară de utilizarea de viitor "Va", “Pătrat 5", de asemenea, caracteristici ar oferi o oportunitate de a licita, pentru a accepta sau respinge le. A fost cel mai puternic, pentru a putea intra pentru prima data a trecut ambele WAS_WERE considerate de ’ autor tehnica de inversare ("tehnica) şi utilizarea de "A facut" avute în vedere în B – Reacţie a verbelor. Acesta oferă, de asemenea elevului posibilitatea de a întâlni culturii anglo-saxone cu fragmente de ştiri din lume, pregătindu-l pentru un fapt tot mai întins la globalizare. Prioritate a fost dat la înţelegere, cu exerciţii de adevărat sau fals, care nu este de a cere tinerilor, dezvoltarea de întrebări şi răspunsuri care ar, chiar, cunoştinţe de verbe neregulate. Chestiune de a fi, absolut, în gimnaziu. Melodiile sunt aproape întotdeauna însoţită de un vocabular care nu este nimic dar secvenţa în care vă confruntaţi cu cuvintele din melodii. Scopul este de a preda-le să traducă şi să compuneţi, fără tânărul conştienţi. Studentul este natural să cred că dial este o descoperire.