|
||
THE SQUARE – (D)SPENTRU A & (B)ŞISvizuale de învăţare pentru elevi cu DSA – de Santina Spiriti |
“È molto importante che i bambini italiani abbiano una certa padronanza Engleza vorbita, înainte de a să introducă limba română scrisă. Ar trebui să posede un vocabular cel puţin include Substantive, pronume, Verbe ( să fie şi să aibă ) şi a putea produce unele propoziţie scurtă."
Pamela Kvilekval, 2007
’ specifice, tulburări de învăţare & Nevoi educaţionale speciale
REFERINȚE - DESCHIS Faceţi clic pentru a deschide documentul: "DE PREDARE/ÎNVĂŢARE LIMBI STRAINE SI DSA" Faceţi clic pentru a deschide documentul: "DE PREDARE/ÎNVĂŢARE LIMBI STRAINE SI DSA" link-ul: O limită pentru a depăşi
COLIER “THE SQUARE”
Învăţăm o limbă străină si consiglia la consultazione dell’ottima relazione di Laura Bravar “Insegnamento della lingua straniera a studenti con Dislexia: considerare teoretice si aspecte practice.” (LINK-UL) Învăţăm limbi? 1) Prin imitarea ’: Neuroni oglindă sunt activate nu numai atunci când un subiect are o acţiune, Dar chiar şi atunci când el vede o altă persoană care desfăşoară o acţiune. (Rizzolati, Dr. et al) Învăţarea ’ (limba, de asemenea,) are loc Multumesc pentru o reproducere Interior care se bazează mecanisme de imitaţie. 2) Prin capabilităţi asociativ: ’ Limba de achiziţie este o activitate Asociaţia pentru excelenţă, care este favorizat de către: – emoţii pozitive (es. limba maternă); – multi-senzorial stimuli; – activităţi creative, interesante si importante; – ritmuri, muzica, dragos, pepinieră rimează, jingle-uri etc.. stocarea uşor. 3) Prin memorie implicite: Memorie implicite (incidente/declarativ nu): – È probabilmente il tipo di memoria più important şi vechi om; – Pare a fi cea mai veche formă de memorie la apar la copil (deja prezente la făt şi în nou-născutului) şi ultimul ’ să dispară în vechi ’; Caracteristici de memorie implicite: Memorie implicite şi achiziţionarea de prima limbă: Memorie implicite l ’ achizitia prima limbă apare la începutul, fără efort şi indiferent de noastre gradului de conştientizare. Prin memorie implicite învăţăm Aspecte fonologice şi aspecte morfo-sintactică din limba noastra. 4) Prin memorie explicită declarativă /: Memoria explicită: – Mai târziu va veni (După 3 de ani) deoarece implică zone ale creierului care mature mai târziu; – Include a memoriei episodice cuprinzând experienţele din viaţa noastră, care putem prelua în mod voluntar şi spune; – Include memorie semantică, care se referă la sensul cuvintelor şi cunoştinţe enciclopedic pe lume. Caracteristicile de memorie explicita: 1. Memoria explicită lucrări 3 etapele (fixare, de stocare şi recuperare) care implica creierul diferite structuri. L ’ t de învăţare prin memorie Express necesită dorinţa şi prudenţă. 2. Informaţiile pot fi recuperate conştient şi descrie verbal. Memoria explicită magazine informaţii episodică şi semantice. The memoria explicită este esenţială pentru conştient de faptul (non-automate) de limba. În concluzie: Puteţi învăţa o limbă folosind sisteme diferite de memorie Iata motivele de eşec Italian ’ în ’ învăţarea limbilor străine: Extras din: “Neuro lingvistice pedagogie: Cum să înveţe limbi pentru copii” şi. Astrolabe, 2004. Autor: Prof. Franco Smith, Decan al Facultăţii de Ştiinţe de formare, Universitatea din Udine.
Memorie implicite:
Memoria explicită:
Ajutor pentru părinţii elevilor cu BES Clicca sul link di seguito per visualizzare/scaricare la guida specifica per genitori di alunni con bisogni speciali pregătit pentru M.I.U. R. Inter grup de integrare a USP di Pavia:
Guida per i genitori di alunni con bisogni speciali: Opportunità per l’integrazione
Piaţa câştigă limba European Label PREMIUL DE ETICHETA LIMBĂ EUROPEANĂ 2009 În 2009 metoda “The Square” El a fost distins cu eticheta de limbă europeană de Comisia Europeană, care a fost supus atent examene zeci de proiecte premierea participanţilor proiectului “The Square – de Santina Spiriti”. – Limbă europeană eticheta Premiul pentru proiect “The Square – de Santina Spiriti” Click aici pentru a citi detalii completeComisia Europeană
INDICELE DE ŞTIRI DE CATEGORIA