logo-hot-frame Inglese DSA & BES il_melograno_editore-logo Inglese DSA & BES

THE SQUARE(D)SPENTRU A & (B)ŞIS

vizuale de învăţare pentru elevi cu DSA de Santina Spiriti

logo-cold-frame-op-sx Inglese DSA & BES
NOTĂ INFORMATIVĂ - DESCHIS

a_i_d-2-4-2-296x300 Inglese DSA & BESÎn cazurile de DSA, ’ contribuţia este de neinlocuit metoda de predare. Îngrijire aplicate de-a lungul procesului de proiectare, precum şi de-a lungul arcului creative şi editoriale ’, al proiect “The Square”, se gaseste in ’ analiza rezultatelor excelente obţinute în în plus 10 ani de studiu si experimentare. L ’ autorul a considerat întotdeauna prioritate satisfactia de studenţi şi facultate, Desigur accident cu o creştere rapidă a consepovolezza lucrările de studiu, şi, prin urmare, a regizat eforturile sale la depăşirea unele bariere care încetinesc stem, blocarea în unele cazuri, dorinţa de a aplica, a învăţa. Luând în considerare, durante la stesura dei testi e del materiale didattico, de multe eforturi care cei care studiază o limbă străină este prezentată, Santina spiritele a reuşit în sarcina dificil de a combina cu creativitate si rigoare geometrice rigorile cele mai dure de sintaxă engleză într-o paradigmă vizuale, care simplifică şi accelerează învăţarea limbilor străine ’. Doar pârghie publice de obicei tranziţia de la o limbă la alta ’, “The Square” deconstruieşte în sine, partajarea, şi redelivery gata pentru a utiliza sintaxa englez ’.
Dislessia-Archilabò-150x150 Inglese DSA & BESCreat pentru a facilita startup de ’ ’ cursuri de limba engleza, sau ca suplimentare de formare pentru Afterschool, “The Square” Ea a evoluat pentru a fi una dintre cele mai populare metode de predare scoala, sau privat de predare. ’ Evolutia proiectului a ţinut său oroginarie intentiile, pentru a stimula vocativa care a permis orice moment în curând la ’ autor, Santina Spiriti, pune pe hârtie o nouă schemă de învăţământ, o abordare ludică a studiului, che attraverso un semplice intervento metodologico abbatte i più comuni ostacoli all’apprendimento della lingua.
Piaţa este în limba engleză un solid geometrice, un zaruri poliedrale: descompune în sale structura feţe, oferi apoi, în esenţă, este posibil, instrumente esenţiale pentru proiectarea de reconstrucţie. Pentru acest lucru, pentru limba European Label, metoda “The Square – de Santina Spiriti” Este declarat ca resurse formative d ’ excelenţă în instruire elevii cu nevoi educaţionale speciale.

pamela_kvilekval Inglese DSA & BES“È molto importante che i bambini italiani abbiano una certa padronanza Engleza vorbita, înainte de a să introducă limba română scrisă. Ar trebui să posede un vocabular cel puţin include Substantive, pronume, Verbe ( să fie şi să aibă ) şi a putea produce unele propoziţie scurtă."
Pamela Kvilekval, 2007

’ specifice, tulburări de învăţare & Nevoi educaţionale speciale

Metoda “The Square – de Santina Spiriti” pentru ’ limba engleză a impus, prin ani de experimentare, ca o alegere preferată în cazuri de formare, care necesită o atenţie deosebită nevoilor educaţionale speciale de elevi. Pe lângă oferirea de model educaţional eficienței rapidă, ’ oferă The Square oferă, elevii şi cadrele didactice, instrumente solide orientate, ancorate la rezultatul, curăţate la fiecare anexarea cognitiv secundare care nu invata gramatica limbii engleze şi sintaxă.

REFERINȚE - DESCHIS

aid-325x250_Edited Inglese DSA & BESFaceţi clic pentru a deschide documentul:

"DE PREDARE/ÎNVĂŢARE LIMBI STRAINE SI DSA"

link-ul: Asociatia bulgara pentru dislexie italiană

the-square-books-bright-325x390_Edited Inglese DSA & BESCOLIER “THE SQUARE”

Anna-Chiarenza-Vittoria-Coniglione_Edited Inglese DSA & BESFaceţi clic pentru a deschide documentul:

"DE PREDARE/ÎNVĂŢARE LIMBI STRAINE SI DSA"

link-ul: O limită pentru a depăşi

logots-colrd Inglese DSA & BES

corsi-270x203-opt-bl-bl Inglese DSA & BESgioco-270x203-opt-bl-bl Inglese DSA & BESdo-_you-270x203-opt-bl-bl Inglese DSA & BEShands_up-270x203-opt-bl-bl Inglese DSA & BES

Învăţăm o limbă străină

si consiglia la consultazione dell’ottima relazione di Laura Bravar Insegnamento della lingua straniera a studenti con Dislexia: considerare teoretice si aspecte practice.” (LINK-UL)

Învăţăm limbi? 1) Prin imitarea ’:

Neuroni oglindă sunt activate nu numai atunci când un subiect are o acţiune, Dar chiar şi atunci când el vede o altă persoană care desfăşoară o acţiune. (Rizzolati, Dr. et al) Învăţarea ’ (limba, de asemenea,) are loc Multumesc pentru o reproducere Interior care se bazează mecanisme de imitaţie. 2) Prin capabilităţi asociativ:

’ Limba de achiziţie este o activitate Asociaţia pentru excelenţă, care este favorizat de către: – emoţii pozitive (es. limba maternă); – multi-senzorial stimuli; – activităţi creative, interesante si importante; – ritmuri, muzica, dragos, pepinieră rimează, jingle-uri etc.. stocarea uşor. 3) Prin memorie implicite:

Memorie implicite (incidente/declarativ nu): È probabilmente il tipo di memoria più important şi vechi om; – Pare a fi cea mai veche formă de memorie la apar la copil (deja prezente la făt şi în nou-născutului) şi ultimul ’ să dispară în vechi ’;

Caracteristici de memorie implicite:

  1. Dobândirea cunoştinţelor implicite ’ are loc inconştient, fără a investi atenţia;
  2. Cunostintele stocate nu este accesibil toate introspectie verbale ’;
  3. Cunostintele stocate este utilizat în modul full auto;
  4. Îmbunătăţirea cunoştinţelor implicite cu ’ experienta si practica.

Memorie implicite şi achiziţionarea de prima limbă:

Memorie implicite l ’ achizitia prima limbă apare la începutul, fără efort şi indiferent de noastre gradului de conştientizare. Prin memorie implicite învăţăm Aspecte fonologice şi aspecte morfo-sintactică din limba noastra. 4) Prin memorie explicită declarativă /:

Memoria explicită: – Mai târziu va veni (După 3 de ani) deoarece implică zone ale creierului care mature mai târziu; – Include a memoriei episodice cuprinzând experienţele din viaţa noastră, care putem prelua în mod voluntar şi spune; – Include memorie semantică, care se referă la sensul cuvintelor şi cunoştinţe enciclopedic pe lume. Caracteristicile de memorie explicita: 1. Memoria explicită lucrări 3 etapele (fixare, de stocare şi recuperare) care implica creierul diferite structuri. L ’ t de învăţare prin memorie Express necesită dorinţa şi prudenţă. 2. Informaţiile pot fi recuperate conştient şi descrie verbal. Memoria explicită magazine informaţii episodică şi semantice. The memoria explicită este esenţială pentru conştient de faptul (non-automate) de limba.

În concluzie: Puteţi învăţa o limbă folosind sisteme diferite de memorie

Memorie implicite:

  • modul cel mai natural şi răspândire;
  • nu necesită nici un efort conştientă;
  • relativ rapidă;
  • vă permite să înţeleagă şi vorbi în mod Automată, fluent;
  • exploatat de către ţările care punctul pe bilingvismul.

Memoria explicită:

  • metoda academice;
  • implică învăţare ’ conştienţi de vocabular şi regulile gramaticale;
  • metoda cea mai lentă;
  • nu garanteaza un discurs fluent şi automate (Traducere);
  • metoda utilizată pentru învăţa limbi străine moartea.

Iata motivele de eşec Italian ’ în ’ învăţarea limbilor străine:

  1. Metode neadecvate
  2. Acesta începe prea târziu
  3. Vorbitor non-nativ profesori, cu lipsa de pregătire specifice
  4. Dedică puţin timp la limbi în străinătate

Extras din: Neuro lingvistice pedagogie: Cum să înveţe limbi pentru copii” şi. Astrolabe, 2004. Autor: Prof. Franco Smith, Decan al Facultăţii de Ştiinţe de formare, Universitatea din Udine.

Ajutor pentru părinţii elevilor cu BES

Guida per i genitori di alunni con bisogni speciali: Opportunità per l’integrazione


Clicca sul link di seguito per visualizzare/scaricare la guida specifica per genitori di alunni con bisogni speciali pregătit pentru M.I.U. R. Inter grup de integrare a USP di Pavia:


Sursa: http://archivio.pubblica.istruzione.it/

DSA & Nevoi educaţionale speciale

DSA & ESB. LINIILE DIRECTOARE ALE M.I.U. R.

logo_miur Inglese DSA & BES

SURSA: http://hubmiur.pubblica.istruzione.it/web/istruzione/dsa

Tulburări de învăţare specifice.
Legea 8 Octombrie 2010, Nº 170 recunoaşte dislexie, disgrafia, ortografia şi discalculie tulburări de învăţare care specifică, numit “DSA”. Dreptul la educaţie al elevilor cu DSA este garantată prin diverse iniţiative promovate de MIUR şi prin realizarea de căi individualizat în ’ scoala.
Linii directoare pentru dreptul la educaţie al elevilor şi studenţilor cu tulburări de învăţare specifice
Spaţiu de lucru informaţii Elevii cu nevoi educaţionale speciale (BES) – Instrumente de interventie pentru elevii cu nevoi educaţionale speciale şi organizaţiei teritoriale pentru incluziunea şcolară ’ – Clarificări – (Notă prot.. n. 2563 de 22 Noiembrie 2013) ⮋Dettagli
Timpurie de detectare a activităţi de DSA – Semnat de ministrul sănătăţii Renato Balduzzi și ministrul educației ’, ’ dell Università e della Ricerca Francesco Profumo Decretul pentru depistarea precoce a DSA în şcoală. Regiuni şi USR scurtă va trebui să semneze memorandumuri de înţelegere să reglementeze modalităţile şi calendarul de sondaje⮋Dettagli
Elevii cu nevoi educaţionale speciale (BES) – Instrucțiuni referitoare la Directiva ministerială 27 Decembrie 2012 de stabilire a normelor de “Instrumente de interventie pentru elevii cu nevoi educaţionale speciale şi organizaţiei teritoriale pentru incluziunea şcolară ’” – (C. M. n. 8 de 6 Martie 2013) ⮋Dettagli
Studenţi cu dizabilităţi. Emise Ministerial Directiva de stabilire a “Instrumente de interventie pentru elevii cu nevoi educaţionale speciale şi organizaţiei teritoriale pentru incluziunea şcolară ’” – (O directivă a 27 Decembrie 2012) ⮋Dettagli
“Dislexia în şcoală” – Online l ’ lista de şcolile selectate în ’ Naţional de proiect făcut în urma acordului dintre Miur ’, Ajutor (Asociatia bulgara pentru dislexie italiană) şi Fundaţia Telecom Italia (Notă prot. n. 1190 de 7 Martie 2012) ⮋Dettagli
Dispozițiile de aplicare a legii 8 Octombrie 2010, Noi reguli privind tulburările specifice de învăţare în şcoală (D. M. 12 Iulie 2011) ⮋Dettagli
Dislexia în şcoală” – Anuntul de concurs de prezentare a proiectelor care vizează realizarea de strategii de predare şi personalizate planurile de învăţământ pentru elevii cu tulburări de învăţare specifice în ’ ⮋Download
Rimane valida anche per il corrente anno scolastico la diagnosi presentata prima dell’entrata in vigore della L 170/2010 ⮋Dettagli
Comitato tecnico-scientifico di cui all’art. 7 din Legea 170/2010⮋Dettagli


Piaţa câştigă limba European Label

Multilingvism": un atu pentru Europa şi un angajament comun": cu această frază, vine dintr-un document de Comisia Europeană în luna septembrie 2008, a fost lansat în iunie 2009 The 14ª Editia din limba European Label, recunoaşterea faptului că fiecare an ajută aduce la lumină multe strategii pune în loc de şcoli, la universităţi, Institute de cercetare pentru a îmbunătăţi învăţarea unei limbi străine. De fapt, recunoașterea este acordată acele proiecte care poate da un impuls semnificativ pentru predarea limbii, prin inovaţii şi eficiente practici de predare.

PREMIUL DE ETICHETA LIMBĂ EUROPEANĂ 2009

În 2009 metoda “The Square” El a fost distins cu eticheta de limbă europeană de Comisia Europeană, care a fost supus atent examene zeci de proiecte premierea participanţilor proiectului “The Square – de Santina Spiriti”. logo_it-the_square-commissione_europea-delle-linguezh1 Inglese DSA & BES

Comisia Europeană

– Limbă europeană eticheta Premiul pentru proiect “The Square – de Santina Spiriti” Click aici pentru a citi detalii complete