Publicaties

In deze sectie kan je leren in detail de verwante publicaties “THE SQUARE”, en beschrijvingen van afzonderlijke werken.

» Ga naar gedetailleerde publicaties pagina (Klik hier)

il-poster-di-the-square Pubblicazioni
fotoquadrati Pubblicazioniposter-300x205 PubblicazioniISBN 978-88-9843-870-9

1) Soli 4 quadrati in forma scalare contengono, in een overzicht, het basisconcept van Engelse grammatica, zodat de student kan controleren wanneer u de behoefte voelt. De schaal staat de modulariteit en daarom de toepassing van de wiskunde ’. Als onderstreept “de unieke ’” in het veld.
2) Nel primo quadrato sono presentate tutte le WH… woorden.
De kleur benadrukt de zinnen die kenmerkend zijn voor. Kan, Cosi, worden de dezelfde student, een geschoolde performer in te bouwen.
3) In de tweede van vier kwadraten is een buitengewone ding. De kleur wordt de gemeenschappelijke noemer van de Engelse syntaxis. De assistenten zijn gegroepeerd en gescheiden met een wiskundige logica, in twee collecties en, met een functionele taal in techniek en techniek B kunt u vragen stellen en zowel positieve als negatieve feedback geven, met eenvoud, te allen tijde, het idee van het bestuderen van ’ spelen.
4) Het plein is een werk-tool voor de ’ leraar en leren van leerlingen.
Het is niet een vervanging voor niets. Een andere integratieve methode of een bestaande openbare schoolboek. Innovatief. De ’ gebruik van kleur te benadrukken van de syntaxis gepaard gaat met de leerling uiterlijk ’.

TS-Method Pubblicazioni
method-297x300 PubblicazioniISBN 978-88-9843-871-6

“THE SQUARE – methode” biedt en stelt voor docenten een reeks nieuwe tentoonstelling technieken in de vorm van tabbladen; met deze instelling, kunnen leraren gemakkelijk integreren ze met zijn eigen onderwijs methodologie gebaseerd op daadwerkelijke behoeften die zich in een educatieve context onderwezen voordoen. De weergave is het systeem op de hele methodiek die is gebaseerd. De kaarten van "The Square" zijn eigenlijk veel kleine borden met de argumenten die u op papier blijven op dezelfde manier dat de leraar betekent. Hierdoor kan de leraar om aanzienlijk te verbeteren effectiviteit bij het overbrengen van kennis (overdracht) en de student:

  • aandeel in het totale onderwerpen en corrigeren:
  • logisch rangschikken uw 'mnemonic store' van informatie
  • produceren meer stof tot nadenken en interactie met de leraar
  • bewust geworden van het natuurlijke potentieel.

Het innovatieve gebruik van vormen en kleuren om te markeren van grammaticale elementen wordt de student een reeks van "geestelijke haken" visuals en beweging, dus het minimaliseren van de uitleg van de leraar en minimaliseren van de inspanningen van het geheugen en tijd op elke leeftijd leren: kinderen, jongens, volwassenen en ouderen. Het contrast tussen de kleuren zwart en rood, afwezig in boeken afgedrukt in zwart-wit en geschreven whiteboards met traditionele witte krijtjes, Het is met name effectief voor het genereren van de mnemonic hulpmiddelen en student aspecten die vaak het juiste leerproces bedreigen.
ALLE GRAMMATICAREGELS worden vastgesteld en verzameld IN de lijsten A en B te minimaliseren de moeilijkheden’ HOE GRAAG VRAGEN EN GEVEN ANTWOORDEN TE ALLEN TIJDE.
Volgens de ’ auteur in dit concept deel uitmaakt van het geheim van vloeibaarheid van “The Square”.

Al info krijgen op hoe en waar
acquistare l’offerta formativa di “The Square”
op de pagina: Acquisti & Ordine.
fill-in-the-square Pubblicazioni
FILLITS Pubblicazionifill-in-the-square-253x300 PubblicazioniISBN 978-88-9843-863-1

De leraar kan gebruiken de teksten “Vul op het plein” Als begeleiding en trekken uit de (alsof het een goed) alle noodzakelijke elementen te verzenden constructieve logica en het leerproces van de studenten te voltooien. Als integratieve onderwijs, de Schepper bevestigt de complete vrijheid van deze materialen te gebruiken in combinatie met hun vaardigheden en met andere educatief materiaal noodzakelijk om de opleiding van de student te verbeteren, Volgens zijn vaardigheden en motivaties. Vul op het plein het curriculum ontwikkeling in 30 lessen van de gemiddelde lengte van een uur en een half elke, geacht tot voldoende verwerven de student grammaticale elementen die nodig zijn om te beginnen met het proces van groei naar de bekwame uitvoering van deze tweede taal. De dertig lessen zijn verdeeld in twee secties van het boek met een adellijke titel met twee letters van het alfabet A en B. De groepentheorie verliest zijn een grote rol in "THE SQUARE" volledig weerspiegelt de wil van de Schepper toewijzen aan hulpwerkwoorden als protagonisten van de hele Engelse grammatica. (A) en (B) gegeven aan elke voettekst heeft het precieze doel de techniek het onderwerp behandeld en opleiden van de student te denken in deze voorwaarden, leveren voorontwerp suggesties voor het stellen van vragen en antwoorden.

VOL. 1

vol-1-213x300 PubblicazioniISBN nummers: 978-88-9843-864-8

Het doel van "de vierkante 1" – voorgesteld voor de eerste elementaire klasse, is het geven van onderwijs een kind 6 jaar gaf hem het idee van speelsheid de basisbeginselen van grammatica net waarneembaar, over hoe vragen en antwoorden geven, gepresenteerd met een wedstrijd van drie vierkanten te prikkelen en te ontwikkelen in hem de grondbeginselen van cognitieve processen door hen aan te moedigen op REPEAT beurtelings scalair formulier, KLEUREN EN KOPIËREN.

  • HERHAAL: voeden van uw kind op het juiste gebruik van zijn stembanden. Voor dit doel, wordt de tekst aangevuld door een DVD die bevatten het spel "Spelen het plein" e la registrazione di canzoncine con relative favole.
  • KLEUREN: ontwikkelt zijn visuele perceptie, zijn creativiteit en zijn fantasie.
  • KOPIE: Het evenwicht van de vaardigheden van zijn gezicht-motor. De daarin opgenomen "The Square" wordt gepresenteerd als spel. Het doel is om te verlenen de basisbeginselen van grammatica over het formuleren van de eerste vragen en geven de eerste antwoorden met betrekking tot onderwerpen. De opleiding van de student zal kunnen rekenen op bekende ongeveer 150 woorden over kleuren, dieren, school objecten, delen van het menselijk lichaam en de familienamen.
VOL. 2
vol-2-213x300 PubblicazioniISBN nummers: 978-88-9843-865-5

Het doel van de tekst "het plein 2″ is de student de middelen geven, zelfs technici, op antwoorden hoe vragen te stellen en geven op alle tijden met het gebruik van de kwadraten in scalaire vorm. De argumenten die zijn allemaal wel afgestemd op het niveau van hun intellectuele groei. Maken van de student een geschoolde performer in de ’ gebruik van het werkwoord "zijn" is de belangrijkste doelstelling van de tekst, Bovendien zet het voor het gebruik van artikelen, bezittelijke en demonstratief bijvoeglijke naamwoorden, met voorzetsels van plaats. Het opzettelijk werd vermeden de geconjugeerde van het werkwoord worden want het is een puur Italiaans probleem. De regels worden gepresenteerd in de vorm van speelkaarten. De Italiaanse gebruikt als een side-dish in de vier hoeken van elke één kaart, biedt meer mogelijkheden van betekenissen. Het teken van de poliep fungeert als leraar-gids is de protagonist van het verhaal met moraal, aan het einde van de tekst.

VOL. 3

vol-3-211x300 PubblicazioniISBN nummers: 978-88-9843-866-2

Het doel van de tekst "het plein 3″ is te verzadigen de nieuwsgierigheid van studenten door de versterking van hun talenkennis met geleidelijke onderdompeling in een logische informatie, zonder schadelijke gewrichten. De student is volwassen genoeg om te worden geïnformeerd over ook op ’ met behulp van "er is" en "er zijn", het werkwoord "zijn" en "macht" tot dare met de "dit moment continue". Volg deze eenvoudige regels, Hoe dan ook, allemaal hetzelfde gedrags proces tussen vraag en antwoord met betrekking tot het werkwoord om te worden. De student verwerven en onthouden nieuwe woordenschat helpen, Het is belangrijk om. De onderwerpen die zijn; het tijdschema, de dagen van de week, de maanden, de seizoenen. De toepassing van groepentheorie is belangrijk. Met de "The Square" is de uitleg van de regels. Het "bekijken" vermijdt het gebruik van onnodige woorden. Dieren zijn de belangrijkste karakters van de teksttekens. Een fabel rijk aan morele sluit het boek. "Tonkyta" is de Engelse leraar. Zijn studenten een groep dieren dat afkomstig is uit Afrika omdat Hyppo Yonito wil worden Tarzan. Tarzan della giungla ha bisogno delle liane per esercitarsi. La morale della favola ha a che fare con de vermoeden en met de ontbreken van een adequate beoordeling van de aard.

VOL. 4

vol-4-211x300 PubblicazioniISBN nummers: 978-88-9843-867-9

"Het plein 4″ is de materialisatie van de droom van kunnend uitgespreid met gemak en speelsheid alle lager middelbaar onderwijs Engels in de basisschool, Voortbouwend op de kennis die de intellectuele quotiënt van onze jeugd veel hoger liggen dan in het verleden. De inhoud van deze tekst, voor de eerste keer op het gebied van basisonderwijs, een logische zin en kan tot slot worden de juiste stand waar hij de begrippen die zal voldoen aan in de lagere middelbare school kan implantaat, een logische volgorde te geven aan de vorming. Dankzij deze verbazingwekkende methodologie zal studenten van het vierde jaar van de basisschool eindelijk genieten van de kennis van de "wil" van "Doen" en "doet" en rijden ze als stukken van een schaakbord plezier in het doen van vragen en antwoorden. De tekst begint met een herziening van de onderwerpen die in de drie vorige boeken en wordt verfraaid door de aanwezigheid van een geserialiseerde love story tussen twee konijnen met een morele dat de waarde van vriendschap verhoogt. Het heeft chock volledige voor games, kruiswoordraadsels en meer. Elke aflevering met haar gerelateerde vragen, het model simuleert de taken in de klas van de middelbare school met betrekking tot de "begrip". Binnen de tekst, aan het einde van elke les bevat een zeer belangrijke oefening "PLAY THE GAME"!"Op de exacte instelling waarop het gepresenteerd wordt is opgenomen van het geheim van vloeibaarheid in het spreken.

VOL. 5

vol-5-211x300 PubblicazioniISBN nummers: 978-88-9843-868-6

Met de tekst "het plein 5″, u voltooit het ambitieuze project van de verspreiding van de inhoud, op dit moment gepresenteerd in de middelbare school, tijdens de vijf jaar van de basisschool, alle aangepast aan de intellectuele quotiënt van jonge mensen in die leeftijdsgroep. Dankzij krachtige middelen van vier pleinen in scalaire vorm was dat een idee kunt doneren hun grammaticale bewustzijn weergeven. Afgezien van het gebruik van de toekomst "Will", “De vierkante 5", functies "zou" biedt ook de mogelijkheid om een bod, u accepteert of negeert hen. De meest krachtige was, te kunnen invoeren voor het eerst beide WAS_WERE volgens doorgegeven ’ Auteur omkering techniek ("techniek) en het gebruik van "Deed" overwogen in B – Reactie van werkwoorden. Het biedt ook de leerling de mogelijkheid om te voldoen aan de Angelsaksische cultuur met fragmenten van nieuws uit de wereld, voorbereiden voor een feit steeds uitgestrekt op de globalisering. Prioriteit is gegeven aan het begrip, met oefeningen waar of onwaar, dat is niet te vragen van jongeren, de ontwikkeling van vragen en antwoorden die zou, zelfs, kennis van irregular verbs. Zaak te worden, absoluut, in de middelbare school. De nummers zijn bijna altijd vergezeld van een vocabulaire dat niets is, maar de volgorde waarin u de woorden in liedjes tegenkomen. Het doel is om ze te vertalen en te componeren zonder de jonge man weet te leren. De student is natuurlijk om te denken dat de wijzerplaat een ontdekking is.